sobota 15. februára 2014

Delová guľa s rúčkou - Kettlebell

Kto by nepoznal túto obľúbenú pomôcku na cvičenie? Cvičenie s kettlebell-om  predstavuje unikátny, všestranný a cenovo dostupný typ tréningu ako pre mužov tak aj pre ženy. Je to nesmierne účinný nástroj na nadobudnutie sily, rýchlosti, kondície, pružnosti a zároveň straty telesného tuku.

Kettlebell využívajú ľudia rôznych zameraní - od vrcholových športovcov, cez armádne zložky, policajtov, hasičov, až po obyčajných ľudí nezáležiac na ich fyzickej zdatnosti.

Ja som si svojho nového 5 kilového kamaráta priniesla domov iba prednedávnom, spolu s ním mi doma robí radosť aj hrázda a pár pohárov arašidového masla (tri...dva...jeden... Lidl!). Áno, americký týždeň a fitness ponuka sú pre mňa vždy príležitosťou urobiť si malý výlet za hranice Kauflandu.


Samozrejme, že som sa chcela s novým kamarátom čo najskôr zoznámiť, tak som urobila malý prieskum na internete a zistila, že naša krásna Zuzka Light prišla iba pred pár dňami s novou DVD sériou - Zcut Kettlebell DVD series for beginners.



Nemyslite si však, že cvičenie s kettlebell-om je jednostranné a po čase sa zunuje, začne nudiť, to nie. Kettlebell dokáže precvičiť aj ten posledný sval v tele, je to komplexná pomôcka, ktorá precvičí celé telo vrátane bruška, chrbtu, zadku, rúk a nôh. Navyše internet ponúka veľké množstvo cvikov, z ktorých si stačí vybrať tie, ktoré vám najviac vyhovujú.

A napokon úžasná správa - Zuzka sa rozhodla 
pre nás všetkých sprístupniť jeden z kettlebell workoutov (workout číslo 5), takže si ho môžeme pekne doma vyskúšať, a následne sa rozhodnúť, či sa nám páčil natoľko, aby nás motivoval k nákupu celej série.

-spomínaný workout č.5




Kompletná DVD séria sa dá objednať tu. Smelo do toho!
Grab a kettlebell and get ready to change your body!


5 komentárov:

  1. Kettlebal používám už dlouho jako skvělý doplněk v tréninku, nechápu,že se teď stal nějakým hiitem :D
    Máslíčka <3 já už mám jedno pryč :( ale tatík s přítelem se na tom zasloužili taky z velké části!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ho predtým spájala iba s crossfitom, až keď som si začala googliť cviky, zistila som, že si vďaka nemu môžem zostaviť super tréning aj doma :) Tak teraz poctivo swingujem :D

      Odstrániť
  2. Kettlebell si chystám koupit!:) ať si to cvičení zase zpestřím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nebudeš ľutovať! :) Mňa cvičenie s kettlebellom nesmierne baví, navyše internet je plný rôznych cvikov, takže si ich môžeš neustále obmieňať.

      Odstrániť
  3. Kettlebell jsem si chtěla koupit na Vánoce, ale nakonec jsem se na to vykašlala. Ani nevím proč. Každopádně si ho ale někdy musím koupit! :)

    OdpovedaťOdstrániť