utorok 11. februára 2014

Protein smoothie podľa Jillian Michaels

INGREDIENCIE

  • 60ml jablkového džúsu
  • 60ml kokosového mlieka
  • 1/2 banánu
  • 1 odmerka (30g) vanilkového proteínu
  • 1 šálka (240ml) ľadu

POSTUP
  1. Všetko spolu rozmixujeme. 



(Som jediný človek, ktorého predtým vôbec nenapadlo spojenie medzi smoothie a smooth?...ach)


Vznikne nám takáto krémovo-pudingovo-zmrzlinová hmota, v ktorej stojí aj lyžica.
Jillian, mám ťa rada, ale ako mám toto vypiť? Konzistencia teda nie je taká, ako sa očakávalo, ale to vôbec nevadí, nečakane sme získali zmrzlinu! Navyše chutí vynikajúco, tak trochu po domácej šľahačke. Celkovo nám to vyjde na dve pomerne veľké porcie.

Takže pokiaľ nie ste prasiatka ako ja, čo prvú polovicu vyjedia priamo z mixéra polievkovou lyžicou, môžete si zmrzlinku pekne naaranžovať do misiek, posypať škoricou, pridať za hrsť orieškov, či mrazené maliny,... buďte pri zdobení kreatívny, nie ako ja (po prvom ochutnaní som už nemohla vydržať, čo tam po vizuálnom stvárnení, keď sa vám papuľka samovoľne otvára a zatvára, až zrazu nemáte čo ozdobovať).


Ak ešte chvíľku počkáte a dáte misku na 30 minút do mrazničky, získate naozaj poctivú zmrzlinu.
Dobrú chuť!

Zdroj: Jillian Michaels Ripped in 30 meal plan

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára